Магистърската програма подготвя специалисти по маркетинг и връзки с обществеността за нуждите на образователни и културни институти и формации, както и за научни институти. В програмата могат да се обучават и журналисти, които разработват медийна продукция за развитието и постиженията в духовната сфера.
Магистърската програма предлага комплекс от икономически, социални и управленски знания и умения. Магистрите ще обогатят своята професионална култура и ще разширят възможностите си за активно публично поведение както в типични, така и в специални ситуации. Затова в програмата могат да участват бакалаври и магистри с различни специалности.
Преподавателите са изявени изследователи и експерти от практиката. Обучението обхваща дискусионен цикъл с участие на експерти и лидери на национално и международно равнище, комуникационен модул и стаж в институции в страната и чужбина.
Като задължителни, факултативни и избираеми дисциплини са включени

Условия за прием
Конкурсен изпит:
Кандидатите се явяват на събеседване.
Балообразуване:
Балът за класиране се образува от сбора на оценката от конкурсния изпит и средния успех от дипломата за висше образование.
Допълнителни условия:
Кандидатите трябва да имат придобита бакалавърска или магистърска степен и среден успех от дипломата за завършено висше образование, не по-нисък от добър.
Преддипломен стаж
Преминава в отделите „Връзки с обществеността” в президенството, министерския съвет, парламента, българска национална телевизия и в отраслови министерства по желание на магистрантите. Финансовите разходи са включени в семестриалната такса.
